Wat als ik mij als copywriter nu eens zó verkoop?:

Jouw verhaal. Ons woord. Dat is de baseline van onze copywriting.

Halen jouw woorden geen verhaal? Dan halen wij er schrijfgewijs alles voor jou uit. In rake content, in teksten die raken.

Catchy copy in call-to-action context. Op maat van jouw merk en marketing. @#ktsjing! Content die jouw doelgroep inspireert. Long en short copy, online en offline storytelling, in folder en flyer, over die testimonial of publireportage tot must read social media of nieuwsbrief. Skills & tips & tricks & traffic waarop Google kickt. Conversie zoeken met (hey, hier komen de obligate bullet points):

  • corporate webwriting,
  • digital customer empathy crossmediaal agile engaging branding diarree. O nee,

daar vergeten wij bijna onze dure triggertermen ‘duurzaam authentiek’ en ‘DNA van jouw unieke onderneming’.

Gelukkig doen wij ook aan revisie redactie correctie rewriting vertaling blablabla

Neen, hé? Zulke verkooppraat? Not.
 

Euh, en waarom niet?

Ten eerste, er is geen “wij”. Een copywriter schrijft nooit in groep, het is geen kuddedier. Een copywriter is een lone wolf met een pen achter het oor.

Ten tweede. Ik ben een coffeewriter, schrijven doe ik bij de koffie met het koekje. No mainstream copy. Liever een hoek eraf. Of twee. Copywriter van ’t woordste knoopsgat, that’s me.

En ten elvendertigste. Simpel. Dat ik schrijf. Je vis donc j’écris.

Ik schrijf dus zoals ik leef, gelijk ik spreek. S.p.r.e.e.k.t.a.a.l. (jaja, al goed, ik denk ook wel aan die SEO)

En wat ik schrijf en hoe,

ach tja, dat zet wel ergens aan tot.

That’s how cool

copy stays hot.

 

#marketingling

(ja hoor!, #eindigaltijdmeteenwtfhashtag !)

*

PORTFOLIO

Ik schrijf copy voor o.a.

 Hannibal (reclamebureau, Roeselare)

RateOne (tijdschrift over recreatieve luchtvaart)

Proud Mary (marketing- en communicatieburo, Roeselare)

websites, kmo’s en kleine zelfstandigen,…

 

Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn